måndag 18 oktober 2010

När svetten fortfarande gör min hy skimrande

Det är viktigt att motionera
Det är det
Lydia Läder är som lyckligast när hon tränar
men bara på Friskis & Svettis
Det fördriver inte tankarna på Döden
det tar henne närmre alla förlorade
alla som inte längre har blåsljud på hjärtat
Friskis & Svettis är The Nothing Song

Och Allt som är Nothing är Det Bästa
typ Readers Digest

Jag är gift med en hårig nallebjörn
Det är den biografiska informationen för den här dagen

I helgen försökte min nya kompis ta livet av sig
Allt är mitt fel
Jag leder in henne på fel vägar
eldar upp henne i baken
och hon får mer salt i såren
djupdyker tillbaka till rummen på Psykakuten

Knark är inte bra
Det är verkligen verkligen inte bra
Det tar aldrig slut
Men det gör inte Friskis & Svettis heller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar